UWAGA !!!

Od dnia 20.10.2020 r. strona BIP nie jest aktualizowana.

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Końskich znajduje się pod adresem:

https://samorzad.gov.pl/powiat-konecki

Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu

 

Barbara PANEK - Naczelnik Wydziału

I piętro, pok. 129

tel. 41 26 04 779

e-mail: barbara.panek@konecki.powiat.pl

                obsluga@konecki.powiat.pl

 

Pracownicy wydziału do kontaktu z klientami:

Mariola GAŁKA (mariola.galka@konecki.powiat.pl) – Główny Specjalista  -  tel. 41 26 04 774

Ireneusz BARAŃSKI (ireneusz.baranski@konecki.powiat.pl) – Główny Specjalista -  tel. 41 26 04 775

Roman SULGOSTOWSKI (roman.sulgostowski@konecki.powiat.pl) - Inspektor - tel. 41 26 04 790

Sebastian PĘKALA (sebastian.pekala@konecki.powiat.pl) - Referent - tel. 41 26 04 777

Michał SĘKOWSKI (michal.sekowski@konecki.powiat.pl) - Pomoc Administracyjna - tel. 41 26 04 778

Wydział jest odpowiedzialny za gospodarowanie mieniem powiatu własnych jednostek organizacyjnych, planowanie oraz nadzór nad przygotowaniem i realizacją procesu inwestycyjnego, planowanie i prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych w starostwie, a także gospodarkę materiałową starostwa.

Zadania regulaminowe wydziału:

  • Planowanie, nadzór nad przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów powiatowych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych.
  • Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówień, przewidywanych do przeprowadzenia w danym roku finansowym.
  • Prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych na wniosek naczelników wydziałów merytorycznych/samodzielnych stanowisk/kierowników biur we wszystkich trybach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych.
  • Przygotowywanie propozycji zarządowi powiatu w zakresie gospodarowania mieniem powiatu własnych jednostek organizacyjnych, tj.: nieruchomości oddanych w trwały zarząd, użyczenie , będących w nieodpłatnym użytkowaniu , dzierżawie, lub użytkowaniu wieczystym zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Administrowanie obiektami starostwa oraz utrzymanie terenu wokół budynków starostwa.
  • Wykonywanie obowiązków w zakresie inwentaryzacji mienia określonych w ustawie o rachunkowości.
  • Gospodarowanie mieniem ruchomym starostwa.
  • Prowadzenie gospodarki materiałowej niezbędnej do właściwego funkcjonowania starostwa.
  • Wykonywanie zadań określonych w rozporządzeniu rady ministrów w sprawie tablic i pieczęci urzędowych.