Agnieszka GWARDECKA - Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością
II piętro, pok. 227
tel. 41 372 84 05; 41 26 04 799
e-mail: agnieszka.gwardecka@konecki.powiat.pl
Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością jest odpowiedzialny za wykonywanie zadań obejmujących w szczególności następujące czynności;
w zakresie Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:
- zapewnienie, że procesy potrzebne w systemie zarządzania jakością są ustanowione, wdrożone i utrzymywane,
- przedstawianie najwyższemu kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem,
- zapewnienie upowszechnienia w całej organizacji świadomości dotyczącej wymagań klienta,
- podejmowanie współpracy ze stronami zewnętrznymi w sprawach dotyczących systemu zarządzania jakością,
- nadzorowanie celów dotyczących jakości,
- nadzorowanie realizacji procesów i ich monitorowanie,
- upowszechnianie w organizacji wymagań klienta oraz nadzorowanie ich spełnienia,
- bieżąca współpraca z najwyższym kierownictwem oraz kierownictwem średniego szczebla w zakresie funkcjonowania i doskonalenia systemu,
- przygotowywanie materiałów wyjściowych na przeglądy zarządzania, organizowanie przeglądów zarządzania, sporządzanie protokołów oraz nadzorowanie decyzji podjętych w ich efekcie,
- nadzorowanie i doskonalenie auditów wewnętrznych,
- pełnienie funkcji przedstawiciela audytowanego podczas auditów przeprowadzanych przez jednostkę certyfikującą oraz współpraca z nią,
- nadzór nad realizacją działań korygujących, podejmowanie działań w celu zapewnienia integralności systemu i uzyskiwania jak największej skuteczności,
- prowadzenie lub nadzorowanie szkoleń związanych z jakością i innych działań mających zapewnić posiadanie przez załogę odpowiednich kompetencji,
- planowanie budżetu związanego z prawidłowym funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością.
w zakresie spraw związanych z oświadczeniami o stanie majątkowym:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie oświadczeń majątkowych członków zarządu powiatu, sekretarza powiatu, skarbnika powiatu, kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, osób zarządzających i członków organów zarządzających powiatową osobą prawną oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty,
- przekazywanie oświadczeń majątkowych do właściwych urzędów skarbowych,
- dokonywanie analizy danych zawartych w oświadczeniach majątkowych,
- porównywanie treści analizowanych oświadczeń majątkowych z treścią uprzednio złożonych oświadczeń majątkowych,
- przygotowywanie dla Starosty informacji o osobach, które nie złożyły oświadczenia lub złożyły je po terminie, nieprawidłowościach w oświadczeniach majątkowych i podjętych działaniach w związku z nieprawidłowościami.
w zakresie wykonywania wybranych zadań dotyczących kontroli zarządczej:
- wykonywanie powierzonych przez Sekretarza powiatu zadań w zakresie kontroli zarządczej wynikających z przepisów ustawy o finansach publicznych.